Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

powered by Agones.gr (live scores)

Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Δεν είμαι στους 23 για να κάνω φιγούρα...

Στην 24αδα των εκλεκτών του Ντόμενεκ συμπεριλήφθηκε ο J.Cisse.Άλλωστε το άξιζε!
Στην εφημερίδα «L’ Equipe». «Δεν μου αρκεί απλώς το ότι θα είμαι στη Νότια Αφρική. Ο στόχος δεν ήταν απλώς να πάω», τόνισε ο επιθετικός του Παναθηναϊκού.

«Δεν κρύβω ότι όταν είδα για πρώτη φορά τη λίστα με τους 30 παίκτες του Ντομενέκ φοβήθηκα ότι μπορεί και να μην είμαι στην 23άδα και αυτό πραγματικά με ενόχλησε», παραδέχτηκε αρχικά ο 29χρονος στράικερ του «τριφυλλιού»

«Η ικανοποίησή μου είναι πραγματικά πολύ μεγάλη. Από τον Αύγουστο του 2008 όταν και έφυγα από τη Μαρσέιγ η Εθνική Γαλλίας μου έλειψε πολύ. Έκανα πολύ μεγάλη προσπάθεια να επιστρέψω και χάρη στην πολύ καλή σεζόν που έκανα με τον Παναθηναϊκό τα κατάφερα».

«Σήμερα είμαι ευτυχισμένος που θα συμμετάσχω στο δεύτερο Μουντιάλ της καριέρας μου μετά από εκείνο του 2002 και ελπίζω ότι θα έχουμε πολύ καλύτερη πορεία σε σχέση με την Ασία. Βεβαιότατα και δεν μου αρκεί απλώς το ότι θα είμαι στη Νότια Αφρική. Ο στόχος δεν ήταν απλώς να πάω. Το θέμα είναι να κάνουμε μία όσο το δυνατόν καλύτερη παρουσία και να φτάσουμε όσο πιο μακριά μπορούμε. Δεν είμαι στους 23 για να κάνω φιγούρα και να λέω απλά ότι βρίσκομαι μέσα στην αποστολή».

elias

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

topetalotwnepishmwn@yahoo.gr

Στέιλτε μας τα δικά σας μυνήματα και προτάσεις

free counters