Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

powered by Agones.gr (live scores)

Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

"Eλπίζω σύντομα να βρεθώ ξανά κοντά τους"

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Λίμπερμαν:
«Πριν από 7 χρόνια άφησα την πατρίδα μου (Κολομβία) και ήρθα μικρό παιδί στην πιο όμορφη και φιλόξενη χώρα σας, την οποία αγάπησα και έκανα δεύτερη πατρίδα μου.
Αγάπησα και λάτρεψα όλους τους ανθρώπους και αν


έκανα κάποια λάθη τους ζητάω συγγνώμη. Έκανα πολλούς και καλούς φίλους και έχω την αίσθηση ότι ακόμη και οι αντίπαλοι φίλαθλοι μπορεί να με γιουχάιζαν μέσα στο γήπεδο κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, έξω από το γήπεδο είχα την αίσθηση ότι μου έδειχναν την αγάπη τους.
Είμαι επαγγελματίας και πρέπει να αφήσω τα συναισθήματα μακριά και να κοιτάξω το μέλλον μου και την αθλητική μου καριέρα .Τα χρήματα που μου προσέφεραν οι ομάδες από Ιταλία-Ρωσία-Πολωνία και Τουρκία ήταν πολύ περισσότερα και εγγυημένα.
Τελικά μετά από ώριμη σκέψη πήρα σήμερα την οριστική μου απόφαση και υπέγραψα στην Τουρκική Αρκάς της Σμύρνης για τους πιο κάτω λόγους:
Α.- ήταν η μόνη ομάδα που δέχτηκε να υπογράψω μονοετές συμβόλαιο.
Β.- Οι συνθήκες είναι άριστες αφού μου πρόσφεραν ότι ζήτησα.
Γ.- Η ομάδα έχει πάρα πολύ καλή οργάνωση, πολύ καλούς παίκτες και το κυριότερο έναν από τους καλύτερους προπονητές στον κόσμο τον Καναδό Glen Hog.
Δ.- Η κοντινή απόσταση από την Αθήνα.
Το συμβόλαιο που θα υπογράψω θα έχει διάρκεια ένα χρόνο και θα με βοηθήσει (εφόσον το επιθυμεί ο Παναθηναϊκός και η Ελληνική ομοσπονδία ) να πάρω το ελληνικό διαβατήριο και να πραγματοποιηθεί η επιθυμία μου να παίξω στην Εθνική ομάδα.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς που με βοήθησαν ειδικότερα στα πρώτα δύσκολά βλήματά μου και να αναφερθώ ιδιαίτερα στον κ. Βλάσση Σταθοκωστόπουλο που με έφερε στον Παναθηναϊκό και έγιναν τα όνειρά μου πραγματικότητα, μου πρόσφερε και έκανε τα πάντα για μένα ως δεύτερος πατέρας μου…τον Ευχαριστώ πολύ…Εύχομαι και ελπίζω να γυρίσει στον Παναθηναϊκό , γιατί τον χρειάζεται το Ελληνικό βόλεϊ και του υπόσχομαι ότι από την στιγμή που θα αλλάξει η σημερινή δύσκολη οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα , ο LIBE θα είναι έτοιμος να γυρίσει στον Παναθηναϊκό που ανδρώθηκε και γαλουχήθηκε σαν αθλητής και άνθρωπος.
Χθες είχα ως όφειλα μία συνάντηση με τον προπονητή μου Στέλιο Καζάζη και ίσως για μένα ήταν η πιο δύσκολη στιγμή όταν αποφάσισα να του ανακοινώσω ΄τοι πήρα την τελική μου απόφαση να φύγω από την Ελλάδα και να παίξω στο Εξωτερικό.
Όπως έχω ξαναπεί τον εκτιμώ απεριόριστα ως άνθρωπο και προπονητή, στο πρόσωπο του βρήκα τον ολοκληρωμένο άνθρωπο-προπονητή και μαζί με τους άξιους συνεργάτες του μέσα και έξω από το γήπεδο με βοήθησαν να γίνουν τα όνειρα μου πραγματικότητα…!!! Τελικά δεν μπόρεσα να του τα πω όλα αυτά γιατί η συγκίνηση μου ήταν πολύ μεγάλη και θέλω να πιστεύω ότι το ίδιο κατάλαβα και από την δική του πλευρά.
Εύχομαι τα καλύτερα στον Παναθηναϊκό και το Ελληνικό βόλεϊ, στους δε καταπληκτικούς φιλάθλους όλη την αγάπη μου και θαυμασμό, πάντα θα είναι στη καρδιά μου και ελπίζω σύντομα να βρεθώ ξανά κοντά τους.
Liberman Agamez»


liakos

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

topetalotwnepishmwn@yahoo.gr

Στέιλτε μας τα δικά σας μυνήματα και προτάσεις

free counters